Pregătiri pentru noua ediţie

Posted On Noiembrie 13, 2008

Filed under Uncategorized
Etichete:

Comments Dropped leave a response

Încă de la finalul Galei de anul trecut ne-am dorit ca 2008 să ne aducă o nouă ediţie, cel puţin la fel de spectaculoasă ca şi cea din 2007. Odată cu trecerea lunilor, am devenit din ce în ce mai nerăbdători să ne apucăm de treabă… zis şi făcut! Ne-am uitat peste categorii si am adăugat una nouă: cea a celor mai bune proiecte extraşcolare, derulate de şcoli, licee şi alte instituţii din domeniu. Am actualizat criteriile de selecţie pentru toate categoriile şi am fost cu toţii de acord să includem şi votul online, aici pe blog. Şi pentru că va fi o zi cu totul specială, am creat şi un after-party!! Ce mai, va fi o Super-zi a voluntarilor!

Lasă un răspuns

